FAQ - najczęściej zadawane pytania

Na tej stronie zamieściliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. W ten sposób możesz łatwo znaleźć interesujący Cię temat.

Transport

Jak długo trwa dostawa mojego zamówienia?

Zazwyczaj przesyłkę otrzymasz w ciągu 3 dni roboczych.

Szybkość realizacji zamówień jest dla nas bardzo ważna, dlatego zamówienia realizujemy natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty (lub w przypadku płatności przelewem, natychmiast po przesłaniu nam potwierdzenia zapłaty).

Zamówienia złożone do godziny 14:00 (lub w zależności od wybranej metody wysyłki) są wysyłane tego samego dnia roboczego. Zamówienia złożone w weekend są wysyłane w poniedziałek lub w pierwszy dzień roboczy po święcie.


Jakie są możliwości transportu?

U nas możesz wybierać spośród wielu przewoźników: DHL, GLS, DPD.

W jakich przypadkach mogę liczyć na bezpłatną dostawę?

Jeśli dokonasz u nas zakupu za minimum 200zł, przesyłka będzie automatycznie bezpłatna.

Zamówienie

Co mam zrobić, jeśli chcę coś zmienić w swoim zamówieniu?

Jeśli chcesz coś dodać do swojego zamówienia. Masz dwie możliwości kontynuowania:

  1. Jeśli Twoje zamówienie zostało już opłacone, skontaktuj się z nami jak najszybciej, a omówimy z Tobą dalsze kroki.
  2. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze opłacone, prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres celticsupply@gmail.com, podając numer zamówienia i wskazując produkty, które chcesz dodać lub usunąć z zamówienia. Należy jednak pamiętać, że w tym przypadku nie możemy zagwarantować wysyłki tego samego dnia.

Jak anulować zamówienie?

Jeśli chcesz anulować zamówienie, wykonaj następujące kroki:

A: Zamówienie jest już opłacone.

W tym przypadku przygotowujemy obecnie Twoje zamówienie lub jest ono już gotowe do wysyłki. Zadzwoń do nas, a omówimy z Tobą dalsze kroki.

B: Zamówienie nie zostało jeszcze opłacone.

Wystarczy, że napiszesz do nas e-mail, podając numer zamówienia, które chcesz anulować, a my zajmiemy się resztą.  


Co mam zrobić, jeśli otrzymałem towar, którego nie zamawiałem?

Jest nam z tego powodu bardzo przykro. Jednakże nie zdarza się to zbyt często, wszystkie zamówienia są sprawdzane dwukrotnie.  

Prosimy jednak o kontakt telefoniczny lub mailowy, a postaramy się naprawić usterkę najszybciej jak to możliwe.

 

Co mam zrobić, jeśli moje zamówienie dotrze niekompletne?

Bardzo nam przykro, że otrzymałeś niekompletne zamówienie. Prosimy o przesłanie nam maila zawierającego numer zamówienia i zdjęcie towaru w przesyłce, a my zajmiemy się resztą.


Co mam zrobić, jeśli mój towar dotrze uszkodzony?

Dokładnie sprawdzamy nasze towary przed wysyłką. Aby jednak nie uszkodzić oryginalnego opakowania, niektórych produktów nie sprawdzamy. Jeżeli otrzymasz uszkodzoną przesyłkę, przyczyną może być niewłaściwe obchodzenie się z nią przez przewoźnika. W takim przypadku prosimy o przesłanie nam maila zawierającego numer zamówienia oraz zdjęcie uszkodzonego towaru, który otrzymałeś.  

Zapłata

Jak mogę u Was zapłacić?

Możesz zapłacić u nas online kartą, przelewem bankowym, gotówką przy odbiorze, a także skorzystać z usługi PayPal.


Czy mogę zmienić metodę płatności w przypadku zamówienia, które już zostało złożone?

Tak. Wyślij nam e-mail zawierający numer zamówienia, dla którego chcesz zmienić formę płatności. Przypominamy, że płatność można zmienić tylko w przypadku zamówień, których nie przekazaliśmy jeszcze przewoźnikowi. Jeśli chcesz zmienić formę płatności na płatność przy odbiorze, zostanie pobrana dodatkowa opłata w wysokości 6,5 PLN


Jak mogę zapłacić gotówką przy odbiorze?

Płacąc przy odbiorze, nie musisz się o nic martwić; płacisz gotówką dopiero w momencie dostarczenia przesyłki przez kuriera. 


Jak zapłacić przelewem bankowym?

Po potwierdzeniu zamówienia automatycznie otrzymasz od nas e-mail z danymi do płatności, po czym możesz dokonać płatności za pośrednictwem bankowości internetowej.  


Jak mogę otrzymać kopię faktury?

W Twoim profilu (centrum klienta) w sekcji „moje dokumenty podatkowe”. Po zaksięgowaniu płatności faktura zostanie automatycznie wysłana na adres e-mail podany w zamówieniu.

Skarga

Jaka jest procedura składania skarg?

1. Wypełnij formularz reklamacji, zwrotu lub wymiany TUTAJ

2. Następnie drogą mailową otrzymasz informację o poszczególnych etapach rozpatrywania reklamacji, zawierającą również oświadczenie producenta.

Jakie są możliwości rozstrzygania skarg?

Do każdej skargi podchodzimy indywidualnie. Dokładnie sprawdzimy towar i ocenimy, czy należy go odesłać do producenta w celu naprawy.


Czy mogę złożyć reklamację na towar po upływie okresu gwarancji?

Tak. Klient jednak sam przeprowadza proces naprawy i pokrywa koszty naprawy.

Jeśli posiadasz maszynę, akumulator lub zasilacz marki FK Irons, Microbeau lub Cheyenne, skorzystaj z tych linków, aby umówić się na naprawę.

Dla FK Irons: https://www.fkirons.com/servicing#closevideo 

Dla Microbeau: https://www.microbeau.com/servicing#closevideo 

Dla Cheyenne: https://cheyennetattoo.com/en/cheyenne-service/repair-service 

Jeśli interesują Cię inne marki, skontaktuj się z nami.


Jak długo trwa rozpatrzenie skargi?

Reklamacja musi zostać rozpatrzona w terminie nie dłuższym niż 30 dni roboczych od daty wysłania towaru do naprawy do producenta. Jeśli konieczna będzie ocena eksperta, zostaną Państwo poinformowani o przedłużeniu terminów.


Kiedy mam prawo do uznania mojego roszczenia?

Standardowy okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty otrzymania zamówienia. W przypadku maszynek do tatuażu okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, o ile nie zaznaczono inaczej. Okres gwarancji na akumulatory wynosi 6 miesięcy.


Kiedy skarga nie zostanie uznana?

Reklamacja nie zostanie uwzględniona, jeżeli wada powstała na skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem, ingerencji lub niewystarczającej pielęgnacji. Możesz jednak złożyć reklamację, a my na podstawie oświadczenia producenta podejmiemy decyzję, czy masz prawo do złożenia reklamacji.


Kiedy mogę zwrócić towar bez podania przyczyny? (prawo odstąpienia od umowy)

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny, pod warunkiem, że towar spełnia warunki zwrotu (higieniczny, nieuszkodzony, w oryginalnym opakowaniu, z kompletnym opakowaniem i akcesoriami). Zwrotu towaru może dokonać wyłącznie osoba fizyczna. Prawo to nie ma zastosowania do spółki! Formularz zwrotu znajdziesz tutaj.


Jak mogę śledzić postępy w rozpatrywaniu mojej skargi?

Będziemy Cię informować o aktualnym statusie Twojej skargi. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące statusu swojej skargi, prosimy o kontakt z nami.

Moje konto

Co zrobić, jeśli zapomniałem hasła do konta?

To żaden problem. Po prostu zresetuj hasło, klikając przycisk „zapomniałem hasła” w sekcji logowania. Tutaj wpisujesz swój adres e-mail, którego dotychczas używałeś do logowania. Następnie otrzymasz wiadomość e-mail, dzięki której będziesz mógł łatwo zresetować hasło.  


Jak zmienić dane rozliczeniowe?

Jeśli posiadasz u nas konto, kliknij przycisk „Moje konto” w prawym górnym rogu, a następnie wybierz „Moje dane osobowe” w Centrum Klienta. Tutaj możesz edytować wszystkie swoje informacje rozliczeniowe.  

Jeśli nie posiadasz u nas konta, wprowadź dane do rozliczeń bezpośrednio w koszyku, w sekcji „Dane osobowe i adres”.   


Jak zmienić adres dostawy?

A: Jeśli przesyłka jest nadal u nas

Prosimy o jak najszybszy kontakt z nami w celu zmiany adresu, zanim przekażemy przesyłkę przewoźnikowi.  

B: Jeśli przesyłka jest już w drodze  

W takim przypadku prosimy o kontakt z firmą transportową dostarczającą Państwu przesyłkę.  

Program lojalnościowy

Jak działa nasz program lojalnościowy?

Program lojalnościowy jest formą podziękowania za zakupy w naszym sklepie internetowym. Dzięki naszemu programowi lojalnościowemu możesz zbierać punkty i wykorzystywać je jako zniżki przy kolejnych zakupach. Punkty są automatycznie dodawane do Twojego konta lojalnościowego.

Więcej informacji o programie lojalnościowym znajdziesz tutaj.


Jak wymienić punkty programu lojalnościowego?

W koszyku możesz zdecydować, czy chcesz wykorzystać punkty i ile ich chcesz..  


Czy mogę zbierać punkty, nawet jeśli nie mam konta?

Klienci niezarejestrowani również mogą zbierać i wymieniać punkty. Niezarejestrowani klienci automatycznie otrzymają wiadomość e-mail z kodem PIN, który mogą wykorzystać do wymiany punktów na kolejne zakupy.  

Zniżki i kupony rabatowe

Jak mogę wykorzystać kupon rabatowy?

Możesz skorzystać ze zniżki wpisując prawidłowy kod rabatowy w polu „Mam kupon rabatowy”, a zniżka zostanie automatycznie odliczona od całkowitej kwoty zamówienia.  

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Nie wahaj się skontaktować z nami, a chętnie odpowiemy.