Reklamacja, wymiana lub zwrot towaru
Na tej stronie możesz złożyć reklamację dotyczącą wadliwego towaru, zakwestionować zamówienie, poprosić o wymianę lub zwrot towaru. Reklamacje lub zwroty podlegają naszym ogólnym warunkom. W przypadku zwrotu lub wymiany towaru prosimy upewnić się, że towar jest kompletny, w oryginalnym opakowaniu i nieuszkodzony. Poza wyjątkami nie ma możliwości reklamacji towarów używanych (np. farb do tatuażu), narzędzi do przekłuwania itp. Jeżeli coś będzie niejasne, skontaktujemy się z Tobą. W przypadku zakupu z numerem identyfikacyjnym nie ma możliwości zwrotu towaru w ustawowym 14-dniowym terminie, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu uzyskania propozycji rozwiązania. W przypadku reklamacji maszynki do tatuażu konieczne jest sporządzenie dokumentacji fotograficznej lub wideo do konsultacji z producentem. W przypadku wystąpienia wady spowodowanej np. upadkiem, producent może odmówić naprawy gwarancyjnej.
Przy wymianie lub zwrocie towaru należy zwrócić towar nieuszkodzony, bez śladów użytkowania, w nieuszkodzonym, oryginalnym opakowaniu.
Zwracany towar należy odpowiednio zapakować w papierowe pudełko i zawieźć w wybrane miejsce dostawy lub zamówić kuriera pod swój adres. Jeśli towar nie zostanie odpowiednio zapakowany, Twoja reklamacja zostanie odrzucona. Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy ją i w ciągu 14 dni roboczych zwrócimy pieniądze na Twoje konto lub wyślemy zamówiony nowy produkt. W przypadku zamówienia transportu za naszym pośrednictwem, transport ten zostanie wystawiony Klientowi na fakturę, chyba że zgłoszona zostanie uzasadniona reklamacja.