Regulamin reklamacji

FORMULARZ REKLAMACYJNY - POBIERZ / DOWNLOAD

 

1. Klient jest zobowiązany do korzystania z towaru wyłącznie zgodnie z jego przeznaczeniem. Niewłaściwa obsługa, nieodpowiednie ingerencje lub niewystarczająca pielęgnacja produktu mogą spowodować, że reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną. Prawo do złożenia reklamacji nie jest jednak w żaden sposób naruszone, a klient może zgłosić reklamację. 

2. W przypadku wystąpienia wady towaru w okresie gwarancyjnym, klient ma prawo zareklamować wadę niezwłocznie bez zbędnej zwłoki bezpośrednio w celtic-supply.pl. Gwarancja na towar wynosi 24 miesiące (na maszynki do tatuażu 12 miesięcy, jeśli nie zaznaczono inaczej, oraz na baterie 6 miesięcy) i zaczyna się od dnia odbioru zamówienia. 

3. Klient ma prawo do procesu reklamacyjnego, który jest zgodny z warunkami reklamacyjnymi. Jeśli wada zostanie uznana za uzasadnioną, klientowi zostanie zaproponowany rabat, jeśli funkcjonalność produktu nie zostanie obniżona. Klient ma również prawo po upływie okresu określonego na rozpatrzenie reklamacji żądać zwrotu całej ceny zakupu lub wymiany na taki sam lub inny towar w tej samej kategorii cenowej. 

4. Reklamacja musi zostać rozpatrzona, w tym usunięcie wad, bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 30 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy towar zostanie wysłany do oceny przez producenta lub inny podmiot specjalistyczny. W takim przypadku sprzedawca ma obowiązek poinformować kupującego o tych okolicznościach, a kupujący może wyrazić zgodę na przedłużenie terminu reklamacji. Jeśli obie strony zgodzą się na przedłużenie terminu reklamacji, czas na rozpatrzenie reklamacji zostaje przedłużony zgodnie z umową. Jeśli kupujący nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu, ma prawo do zwrotu ceny zakupu i odstąpienia od umowy. 

5. Klient może zgłosić reklamację pisemnie, drogą e-mailową, telefonicznie lub osobiście w miejscu odbioru osobistego, zgodnie z KONTAKTEM. Prosimy klientów o dostarczenie wraz z reklamacją dowodu zakupu, który otrzymali wraz z towarem. Koszty przesyłki lub innego transportu związanego z odesłaniem reklamowanego towaru z powrotem do klienta ponosi klient w pełnej wysokości. Jeśli klient zgłasza reklamację osobiście i odbiera towar osobiście, nie ponosi żadnych kosztów związanych z transportem w ramach reklamacji. W przypadku nadmiernych kosztów transportu do producenta (dostawcy) za granicą Celtic Supply ma prawo obciążyć klienta tymi kosztami w rzeczywistej wysokości. Klient musi być o tym wcześniej poinformowany. 

6. Jeśli reklamacja zostanie zgłoszona, a klient uzyska prawo do usunięcia wady lub rabatu z ceny pierwotnej, klient jest związany tą opcją i nie może już zmienić wybranej opcji, chyba że uzgodni inaczej z działem reklamacyjnym. 

7. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od odbioru towaru. Jeśli tak się zdecyduje, musi przestrzegać wymogów prawnych dotyczących odstąpienia od umowy. Prosimy klientów, aby towar był higienicznie absolutnie czysty i w pełni funkcjonalny. Prosimy również, aby towar był nienaruszony, w oryginalnym opakowaniu i kompletny, w tym ewentualne komponenty, rabaty itp., oraz miał dowód zakupu (fakturę, paragon, kartę gwarancyjną itp.). W przypadku maszynek do tatuażu konieczna jest ich kontrola, dezynfekcja i czyszczenie, za które mamy prawo naliczyć opłatę. Odstąpienie od umowy Celtic Supply

8. Jeśli produkt jest w porządku i spełnia wszystkie warunki niezbędne do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, klientowi zostanie zwrócona cena zakupu za pośrednictwem przekazu pocztowego lub przelewu bankowego. Sposób transferu środków może określić klient w porozumieniu z celtic-supply.pl. Cena zakupu oznacza cenę produktu podaną na fakturze. Od tej ceny zakupu odejmowana jest różnica za wysyłkę i pakowanie, którą opłaca celtic-supply.pl. Ostateczna kwota do zwrotu to cena zakupu z faktury minus 30 PLN, co stanowi różnicę za wysyłkę i pakowanie. Taki sam sposób obliczania zwrotu ceny zakupu ma zastosowanie do innych procedur reklamacyjnych. Jeśli klient nie odbierze towaru po pisemnym wezwaniu e-mailem lub pocztą, zostanie naliczona opłata za przechowywanie towaru w wysokości 8 PLN za każdy dzień przechowywania.