Zasady i warunki

Celtic Supply s.r.o.
U Prioru 804/3
161 00 Praga 6
Numer identyfikacyjny: 19867328
Numer VAT: CZ19867328


CITFIN: CZ5820600000000001186038, SWIFT: CITFCZPPXXX
Skrzynka danych: 6rqjn2j

Akta C392980 przechowywane w Sądzie Miejskim w Pradze, dział C, wkładka 392980
w celu sprzedaży towarów za pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem www.celtic-supply.pl

1 Zakres
2) Zawarcie umowy
3) Prawo do odstąpienia od umowy
4)Ceny i warunki płatności
5) Warunki dostawy i wysyłki
6) Zastrzeżenie tytułu własności
7) Odpowiedzialność za wady (rękojmia)
8)Specjalne warunki przetwarzania towarów według specyficznych specyfikacji klienta
9) Realizacja bonów promocyjnych
10)Realizacja bonu podarunkowego
11) Obowiązujące prawo
12) Jurysdykcja
13) Alternatywne rozstrzyganie sporów

1 Zakres
Niniejsze ogólne warunki handlowe (zwane dalej „OW”) mają zastosowanie do wszystkich umów o dostawę towarów, które konsument lub przedsiębiorca (zwany dalej „klientem”) zawiera ze sprzedawcą w zakresie towarów prezentowanych przez sprzedawcę w jego sklepie internetowym. Niniejszym sprzeciwia się włączeniu własnych warunków klienta, chyba że uzgodniono inaczej.
1.2 Niniejsze Ogólne Warunki stosuje się odpowiednio do umów o dostawę voucherów, chyba że wyraźnie określono inaczej.
1.3 Konsumentem w rozumieniu niniejszych Ogólnych Warunków jest każda osoba fizyczna, która zawiera transakcję prawną w celach, których nie można w przeważającej mierze przypisać ani jej działalności komercyjnej, ani samodzielnej działalności zawodowej. Przedsiębiorcą w rozumieniu niniejszych Ogólnych Warunków jest osoba fizyczna, prawna lub spółka osobowa posiadająca zdolność prawną, która dokonując czynności prawnej, działa w ramach wykonywania swojej działalności gospodarczej lub samodzielnej działalności zawodowej.

 

2) Zawarcie umowy
2.1 Opisy produktów zawarte w sklepie internetowym sprzedawcy nie stanowią wiążącej oferty sprzedającego, lecz służą do złożenia wiążącej oferty przez klienta.
2.2 Klient może złożyć ofertę za pośrednictwem internetowego formularza zamówienia zintegrowanego ze sklepem internetowym Sprzedawcy. Po umieszczeniu wybranych towarów w wirtualnym koszyku i przejściu elektronicznego procesu składania zamówienia, Klient składa prawnie wiążącą ofertę umowną dotyczącą towarów znajdujących się w koszyku poprzez kliknięcie przycisku kończącego proces składania zamówienia. Klient może złożyć ofertę Sprzedawcy również telefonicznie, e-mailem, pocztą lub poprzez formularz kontaktowy online.
2.3 Sprzedawca może w ciągu pięciu dni przyjąć ofertę Klienta, przesyłając Klientowi pisemne potwierdzenie zamówienia lub potwierdzenie zamówienia w formie tekstowej, przy czym decydujące znaczenie ma otrzymanie przez Klienta potwierdzenia zamówienia, lub
poprzez dostarczenie Klientowi zamówionego towaru, przy czym decydujący jest odbiór towaru przez Klienta, lub
prosząc klienta o dokonanie płatności po złożeniu zamówienia.
Jeżeli występuje kilka z powyższych alternatyw, umowa zostaje zawarta w momencie, w którym jedna z powyższych alternatyw wystąpi jako pierwsza. Termin na przyjęcie oferty rozpoczyna się następnego dnia po wysłaniu oferty przez Klienta i kończy się z upływem piątego dnia po wysłaniu oferty. Jeżeli sprzedawca nie przyjmie oferty Klienta w powyższym terminie, uważa się to za odrzucenie oferty, ze skutkiem dla którego Klient nie jest już związany swoim oświadczeniem woli.
2.4 W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem internetowego formularza zamówienia sprzedawcy tekst umowy zostaje zapisany przez sprzedawcę i przesłany klientowi w formie tekstowej (np. e-mailem, faksem lub listem) po wysłaniu zamówienia wraz z niniejszymi ogólnymi warunkami handlowymi . Ponadto tekst umowy jest archiwizowany na stronie internetowej sprzedawcy i Klient może uzyskać do niego bezpłatny dostęp za pośrednictwem chronionego hasłem konta klienta po podaniu odpowiednich danych logowania, pod warunkiem, że klient założył konto klienta w sklepie internetowym sprzedawcy przed wysłaniem zamówienia.
2.5 Przed wiążącym złożeniem zamówienia za pośrednictwem internetowego formularza zamówienia sprzedawcy, klient może zidentyfikować możliwe błędy we wprowadzaniu danych, uważnie czytając informacje wyświetlane na ekranie. Skutecznym środkiem technicznym pozwalającym lepiej wykryć błędy wprowadzania danych może być funkcja powiększenia przeglądarki, która powiększa obraz na ekranie. W ramach elektronicznego procesu składania zamówienia Klient może korygować swoje wpisy za pomocą zwykłych funkcji klawiatury i myszy do momentu kliknięcia przycisku kończącego proces składania zamówienia.
2.6  Do zawarcia umowy dostępny jest wyłącznie język polski.

2.7 Przetwarzanie zamówień i kontakt zwykle odbywają się za pośrednictwem poczty elektronicznej i automatycznego przetwarzania zamówień. Klient ma obowiązek upewnić się, że adres e-mail, który podał w celu realizacji zamówienia jest poprawny, aby wiadomości e-mail wysyłane przez Sprzedawcę mogły być odbierane pod tym adresem. W szczególności, korzystając z filtrów SPAM, Klient ma obowiązek zadbać o to, aby wszystkie wiadomości e-mail wysłane przez Sprzedawcę lub osoby trzecie, którym Sprzedawca zlecił realizację zamówienia, mogły zostać dostarczone.

3) Prawo do odstąpienia od umowy
3.1 Konsumenci mają zasadniczo prawo do odstąpienia od umowy.
3.2 Dalsze informacje na temat prawa do odstąpienia od umowy można znaleźć w polityce anulowania sprzedającego.

4) Ceny i warunki płatności
4.1 O ile w opisie produktu sprzedawcy nie określono inaczej, podane ceny są cenami całkowitymi i zawierają ustawowy podatek obrotowy. Ewentualne dodatkowe koszty dostawy i wysyłki zostaną podane osobno w odpowiednim opisie produktu.
4.2 W przypadku dostaw do krajów spoza Unii Europejskiej w indywidualnych przypadkach mogą powstać dodatkowe koszty, za które sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności i które musi ponieść klient. Należą do nich na przykład koszty przelewu pieniędzy za pośrednictwem instytucji kredytowych (np. opłaty za przelew, opłaty za kurs wymiany walut) lub cła lub podatki importowe (np. cła). Takie koszty mogą powstać w związku z przekazem pieniężnym nawet jeśli dostawa nie odbywa się do kraju spoza Unii Europejskiej, a klient dokonuje płatności z kraju spoza Unii Europejskiej.
4.3 Opcje płatności zostaną przekazane klientowi w sklepie internetowym sprzedawcy.
4.4 Jeżeli uzgodniono płatność z góry przelewem, płatność staje się wymagalna niezwłocznie po zawarciu umowy, chyba że strony uzgodniły późniejszy termin płatności.

4.5 Korzystamy z usług czeskiego dostawcy usług płatniczych, firmy ComGate Payments, a.s. Więcej informacji na temat portalu płatniczego można znaleźć na stronie https://www.comgate.cz/en/online-payments.
Wybierz kartę płatniczą, podaj numer karty, datę ważności karty oraz trzycyfrowy kod znajdujący się na odwrocie karty i potwierdź transakcję. Jeśli aktywowałeś usługę 3D-Secure, na Twój telefon komórkowy zostanie wysłany kod zabezpieczający, który możesz wprowadzić, aby potwierdzić przelew.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące płatności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta celticsupply@gmail.com. Sprawdzimy płatność i damy Ci znać tak szybko, jak to możliwe. W razie potrzeby możesz także skontaktować się bezpośrednio z portalem płatniczym:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel.: +420 228 224 267

5) Warunki dostawy i wysyłki
5.1 Towar dostarczany jest drogą wysyłkową na adres dostawy wskazany przez Klienta, chyba że uzgodniono inaczej. Przy realizacji transakcji decydujący jest adres dostawy podany w procesie realizacji zamówienia sprzedawcy.
5.2  Jeżeli firma transportowa zwróci dostarczony towar sprzedającemu, ponieważ dostawa do klienta nie była możliwa, klient ponosi koszty za nieudaną wysyłkę. Nie ma to zastosowania, jeżeli Klient nie ponosi odpowiedzialności za okoliczności, które doprowadziły do ​​niemożności dostawy lub jeżeli tymczasowo uniemożliwiono mu przyjęcie oferowanej usługi, chyba że sprzedawca poinformował go o świadczeniu usługi z odpowiednim wyprzedzeniem. Ponadto nie dotyczy to kosztów wysyłki, jeśli klient skutecznie skorzysta z prawa do odstąpienia od umowy. Jeżeli Klient skutecznie skorzysta z prawa do odstąpienia od umowy, koszty przesyłki zwrotnej będą podlegać postanowieniom określonym w polityce anulowania sprzedającego.
5.3 Ze względów logistycznych nie jest możliwy odbiór własny.
5.4 Kupony dostarczane są Klientowi w następujący sposób:
e-mailem
pocztą
5.5. Terminy dostaw
Czas dostawy liczony jest w dniach roboczych i jest podawany przy każdym artykule. O wysłaniu towaru Klient zostanie poinformowany e-mailem. Początek terminu dostawy liczony jest w następujący sposób, w zależności od metody płatności. W przypadku płatności za pobraniem, wysyłka bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku wszystkich pozostałych metod, gdy wpłata pojawi się na koncie sprzedającego.

5.6. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy kupna w ciągu 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny. Jeśli zdecyduje się to zrobić, musi przestrzegać przepisów prawnych dotyczących odwołania. Prosimy Klientów o upewnienie się, że towar jest w pełni higieniczny i w pełni funkcjonalny. Prosimy również Klienta o upewnienie się, że towar jest nieuszkodzony, w oryginalnym opakowaniu i kompletny, zawiera wszystkie elementy, rabaty itp. oraz czy posiada dowód zakupu (faktura, paragon, karta gwarancyjna itp.).

6) Zastrzeżenie tytułu własności
Jeżeli sprzedawca dokona płatności z góry, zastrzega sobie własność dostarczonego towaru do chwili całkowitej zapłaty należnej ceny zakupu.

7) Odpowiedzialność za wady (rękojmia)
7.1  Jeżeli zakupiony towar ma wadę, obowiązują przepisy o ustawowej odpowiedzialności za wady.
7.2 Poza tym termin przedawnienia roszczeń z tytułu wad towaru używanego wynosi jeden rok od dostarczenia towaru klientowi. Nie ma jednak zastosowania skrócenie terminu przedawnienia do jednego roku

za rzeczy, które służyły budynkowi zgodnie z jego normalnym użytkowaniem i spowodowały jego wady,
także w przypadku roszczeń odszkodowawczych i zwrotu wydatków przez Klienta
w przypadku, gdy sprzedawca podstępnie zataił wadę.

7.3. Klient proszony jest o złożenie reklamacji u dostawcy w przypadku dostarczonego towaru z oczywistymi uszkodzeniami transportowymi i poinformowanie o tym sprzedawcy. Jeśli klient nie zastosuje się do tego, nie będzie to miało wpływu na jego prawne lub umowne roszczenia z tytułu wad.

 

8) Specjalne warunki przetwarzania towarów według specyficznych specyfikacji klienta
8.1  Jeżeli zgodnie z treścią umowy sprzedawca jest zobowiązany nie tylko dostarczyć towar, ale także przetworzyć towar zgodnie ze specyfikacją klienta, klient ma obowiązek udostępnić operatorowi całą treść wymaganą do przetwarzania, np. jak teksty, obrazy lub grafiki, w formatach plików, formatowaniu, obrazie określonych przez operatora – i rozmiarach plików oraz przyznaniu mu niezbędnych praw do użytkowania. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za uzyskanie i nabycie praw do tych treści. Klient oświadcza i przyjmuje na siebie odpowiedzialność za posiadanie prawa do korzystania z treści przekazanych Sprzedawcy. W szczególności dba o to, aby nie doszło do naruszenia praw osób trzecich, w szczególności praw autorskich, znaków towarowych i dóbr osobistych.
8.2  Klient zwalnia Sprzedawcę z roszczeń osób trzecich, które może dochodzić wobec Sprzedawcy w związku z naruszeniem jego praw poprzez umowne wykorzystanie treści Klienta. Klient ponosi również odpowiednie koszty niezbędnej obrony prawnej, w tym wszelkie opłaty sądowe i prawne według ustawowej stawki. Nie dotyczy to sytuacji, gdy Klient nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie. W przypadku dochodzenia roszczenia przez osobę trzecią Klient ma obowiązek niezwłocznie, zgodnie z prawdą i w całości udzielić Sprzedającemu wszelkich informacji niezbędnych do rozpatrzenia roszczeń i ich obrony.
8.3 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień, jeżeli przekazane przez Klienta treści naruszają ustawowe lub urzędowe zakazy bądź dobre obyczaje. Dotyczy to w szczególności dostarczania treści niezgodnych z konstytucją, rasistowskich, ksenofobicznych, dyskryminujących, obraźliwych, zagrażających młodzieży i/lub gloryfikujących przemoc.

9) Realizacja bonów promocyjnych
9.1  Vouchery wydawane przez Sprzedawcę nieodpłatnie w ramach promocji o określonym terminie ważności, których Klient nie może nabyć (zwane dalej „bonami promocyjnymi”) mogą zostać zrealizowane wyłącznie w sklepie internetowym Sprzedawcy i tylko w określonym okres.

9.2 Poszczególne produkty mogą zostać wyłączone z akcji bonu, jeżeli odpowiednie ograniczenie wynika z treści bonu kampanii.
9.3  Kupony promocyjne można zrealizować wyłącznie przed zakończeniem procesu składania zamówienia. Późniejsze rozliczenie nie jest możliwe.
9.4  W jednym zamówieniu można wykorzystać tylko jeden kupon promocyjny
9.5 Wartość towaru musi być co najmniej równa kwocie bonu promocyjnego. Wszelkie pozostałe saldo nie zostanie zwrócone przez sprzedającego.
9.6  Jeżeli wartość bonu promocyjnego nie jest wystarczająca do pokrycia zamówienia, w celu dopłaty różnicy można wybrać jedną z pozostałych metod płatności oferowanych przez sprzedawcę.
9.7 Saldo bonu promocyjnego nie zostanie wypłacone w gotówce ani odsetkach.

9.8 Bon promocyjny nie podlega zwrotowi, jeżeli Klient zwróci towar opłacony w całości lub w części kuponem promocyjnym w ramach przysługującego mu ustawowo prawa odstąpienia od umowy.
9.9 Kupon promocyjny jest zbywalny. Sprzedawca może dokonać płatności ze skutkiem na rzecz odpowiedniego posiadacza, który zrealizuje kupon promocyjny w sklepie internetowym sprzedawcy. Nie dotyczy to sytuacji, gdy sprzedawca posiada wiedzę lub rażącą niewiedzę o braku upoważnienia, niemożności lub braku upoważnienia do reprezentowania danego właściciela.

10) Realizacja Bonu Podarunkowego
10.1 Bony, które można nabyć za pośrednictwem sklepu internetowego sprzedawcy (zwane dalej „bonami podarunkowymi”) można zrealizować wyłącznie w sklepie internetowym sprzedawcy, chyba że na kuponie wskazano inaczej.
10.2 Bony podarunkowe i pozostałe saldo bonów upominkowych można zrealizować do końca trzeciego roku następującego po roku, w którym bon został zakupiony. Pozostała część kredytu zostanie dodana klientowi do daty wygaśnięcia.
10.3 Kupony upominkowe można zrealizować wyłącznie przed zakończeniem procesu składania zamówienia. Późniejsze rozliczenie nie jest możliwe.
10.4  W jednym zamówieniu można zrealizować tylko jeden bon upominkowy.
10.5  Bony podarunkowe można wykorzystać wyłącznie do zakupu towarów, a nie do zakupu dodatkowych bonów upominkowych.

10.6  Jeżeli wartość bonu upominkowego nie jest wystarczająca do pokrycia zamówienia, w celu dopłaty różnicy można wybrać jedną z pozostałych metod płatności oferowanych przez sprzedawcę.

10.7 Pozostała część bonu upominkowego nie zostanie wypłacona w gotówce ani w postaci odsetek.
10.8 Bon upominkowy jest zbywalny. Sprzedawca może dokonać płatności ze skutkiem na rzecz odpowiedniego posiadacza, który zrealizuje bon upominkowy w sklepie internetowym sprzedawcy. Nie dotyczy to sytuacji, gdy sprzedawca posiada wiedzę lub rażącą niewiedzę o braku upoważnienia, niemożności lub braku upoważnienia do reprezentowania danego właściciela.

11) Obowiązujące prawo
We wszystkich stosunkach prawnych pomiędzy stronami obowiązuje prawo Republiki Czeskiej, z wyłączeniem prawa dotyczącego międzynarodowego nabycia majątku ruchomego. W przypadku konsumentów ten wybór prawa ma zastosowanie jedynie w zakresie, w jakim przyznana ochrona nie zostanie cofnięta przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa państwa, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu.

12) Miejsce jurysdykcji
Jeżeli klient występuje jako handlowiec, osoba prawna prawa publicznego lub specjalny fundusz prawa publicznego z siedzibą w Republice Federalnej Niemiec, wyłącznym miejscem jurysdykcji dla wszelkich sporów wynikających z niniejszej umowy jest siedziba sprzedawcy. Jeżeli klient ma siedzibę poza terytorium Republiki Federalnej Niemiec, siedziba sprzedawcy jest wyłącznym miejscem jurysdykcji dla wszystkich sporów wynikających z niniejszej umowy, jeżeli umowa lub roszczenia wynikające z umowy można przypisać zawodowemu lub działalność handlowa.W powyższych przypadkach Klientowi przysługuje jednak w każdym przypadku prawo skierowania sprawy do sądu właściwego dla siedziby Klienta.

13.1 Komisja Europejska udostępnia platformę do internetowego rozstrzygania sporów w Internecie pod następującym linkiem: https://ec.europa.eu/consumers/odr

Platforma ta służy jako punkt kontaktowy w celu pozasądowego rozstrzygania sporów wynikających z umów zakupu online lub umów o świadczenie usług, w które zaangażowany jest konsument.

13.2 Sprzedawca nie jest zobowiązany ani nie chce brać udziału w procedurze rozstrzygania sporów przed komisją arbitrażową konsumencką.

14. Odstąpienie od umowy

14.1 Odstąpienie od umowy, czyli zakończenie stosunku umownego łączącego nas z Tobą od początku, może nastąpić z przyczyn i w sposób określony w tym artykule lub w innych postanowieniach Ogólnych Warunków, w których istnieje możliwość o odstąpieniu jest wyraźnie przewidziane.

14.2 Jeżeli jesteś konsumentem, czyli osobą dokonującą zakupu towaru poza prowadzoną działalnością gospodarczą, masz prawo to zrobić w terminie 14 dni od zawarcia umowy, a jeżeli dotyczy to zakupu towaru w terminie 14 dni od dnia Odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Jeżeli zawarliśmy umowę, która dotyczy dostawy kilku towarów lub dostarczenia kilku części towaru, termin ten rozpoczyna się dopiero w dniu dostarczenia ostatniego towaru lub ostatniej części towaru, a jeżeli zawarliśmy umowę po tym jak regularnie i wielokrotnie dostarczamy Ci towar, biegnie on od dnia dostarczenia pierwszej dostawy.

14.3 Możesz odstąpić od umowy w dowolny możliwy do sprawdzenia sposób (w szczególności wysyłając wiadomość e-mail lub list na nasz adres podany w naszych danych identyfikacyjnych). Możesz także skorzystać z udostępnionego przez nas przykładowego formularza odstąpienia od umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do Ogólnych Warunków.

14.4 Jednakże nawet jako konsument nie możesz odstąpić od umowy, jeżeli jej przedmiotem są usługi określone w art. 1837 Kodeksu cywilnego.

14.5 Termin odstąpienia od umowy zgodnie z art. 2 Ogólnych warunków uważa się za zachowany, jeżeli w terminie odstąpienia od umowy prześlą nam Państwo informację o odstąpieniu od umowy.

14.6 W przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z art. 2 Warunków, masz obowiązek odesłać nam towar w terminie 14 dni od dnia odstąpienia i poniesiesz koszty zwrotu towaru do nas. Masz z kolei prawo żądać od nas zwrotu kosztów wysyłki, ale tylko do kwoty odpowiadającej najtańszej metodzie dostawy oferowanej przez nas w celu dostarczenia towaru. W przypadku odstąpienia od umowy z powodu naruszenia przez nas umowy, pokryjemy również koszty odesłania towaru do nas, ale tylko do wysokości kosztów przesyłki, które odpowiadają najtańszemu sposobowi wysyłki, jaki oferujemy dla danego towaru dostawy towarów.

14.7 W przypadku odstąpienia od umowy cena zostanie Państwu zwrócona w terminie 14 dni od dnia skutecznego odstąpienia od umowy na rachunek, z którego została zaksięgowana lub na rachunek wybrany przez stronę anulującą. Jednakże kwota zostanie zwrócona dopiero po otrzymaniu towaru lub dostarczeniu nam dowodu jego odesłania. Prosimy o odesłanie do nas towaru czystego i w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu.

14.8 Jednakże w przypadku odstąpienia od Umowy zgodnie z klauzulą ​​2 Warunków, będą Państwo ponosić wobec nas odpowiedzialność za wszelkie zmniejszenie wartości Towarów wynikające z jakiegokolwiek obchodzenia się z Towarami w sposób inny niż niezbędny do zapewnienia Państwu zakwaterowania d. zapoznania się z ich charakterem, cechami i funkcjonalnością, d. H. w sposób, w jaki zapoznaliby się Państwo z towarem w sklepie stacjonarnym. Jeżeli nie zwróciliśmy Ci jeszcze ceny, jesteśmy uprawnieni do potrącenia roszczenia z tytułu kosztów z Twoim prawem do zwrotu ceny.

14.9 Jesteśmy uprawnieni do odstąpienia od umowy w dowolnym momencie przed dostawą towaru do Państwa, jeżeli zaistnieją obiektywne przyczyny niemożności dostarczenia towaru (w szczególności przyczyny leżące po stronie osób trzecich lub przyczyny wynikające z charakteru towaru Upływ terminu określonego w paragrafie 9 Warunków. Możemy również odstąpić od umowy, jeżeli okaże się, że w zamówieniu celowo podałeś nieprawdziwe dane. Jeżeli nabywasz towar w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, czyli jako przedsiębiorca, mamy prawo w każdej chwili odstąpić od umowy bez podania przyczyny.