Odstąpienie od umowy
Procedura reklamacyjna
1. Klient ma obowiązek używać towaru wyłącznie zgodnie z przeznaczeniem, do jakiego jest on przeznaczony. Nieprofesjonalne obchodzenie się z produktem, nieprofesjonalne interwencje lub niewystarczająca dbałość o produkt mogą spowodować, że reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną. Nie ma to jednak wpływu na prawo do złożenia reklamacji i Klient może złożyć reklamację.
2. Jeżeli w okresie gwarancyjnym w produkcie wystąpi wada, klient ma prawo bez zbędnej zwłoki zgłosić wadę bezpośrednio do celtic-supply.cz. Gwarancja udzielana na towar wynosi 24 miesiące (12 miesięcy na maszynki do tatuażu, o ile nie zaznaczono inaczej oraz 6 miesięcy na baterie) i rozpoczyna się w dniu otrzymania zamówienia.
3. Klientowi przysługuje prawo do procesu reklamacyjnego, który reguluje regulamin reklamacji. Jeżeli wada zostanie uznana za uzasadnioną, Klientowi zostanie udzielony rabat, o ile nie zmniejszy to funkcjonalności produktu. Klient ma również prawo żądać zwrotu całej ceny zakupu lub wymiany na ten sam lub inny produkt z tej samej półki cenowej po upływie terminu przeznaczonego na procedurę reklamacyjną.
4. Reklamację należy rozpatrzyć, łącznie z usunięciem wad, niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji. Jedynym wyjątkiem jest sytuacja, gdy towar zostanie przesłany do ekspertyzy producentowi lub innemu podmiotowi eksperckiemu. W takim przypadku sprzedawca ma obowiązek poinformować kupującego o tych faktach, a kupujący może wyrazić zgodę na przedłużenie terminu reklamacji. Jeżeli obie strony wyrażą zgodę na przedłużenie terminu reklamacji, termin rozpatrzenia reklamacji ulega przesunięciu o termin uzgodniony.Jeżeli kupujący nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu, ma prawo zwrócić kwotę zakupu i odstąpić od umowę zakupu.
5. Klient może złożyć reklamację pisemnie, mailowo, telefonicznie lub osobiście w miejscu odbioru osobistego, patrz KONTAKT. Prosimy Klientów o zabranie wraz z reklamacją dowodu zakupu, który otrzymali wraz z towarem. Koszt przesyłki pocztowej lub innego transportu w związku z odesłaniem reklamowanego towaru do Klienta pokrywa w całości Klient. Jeżeli Klient osobiście zgłasza reklamację i odbiera towar osobiście, nie jest obciążony żadnymi opłatami związanymi z kosztami transportu reklamacji. W przypadku nadmiernych kosztów wysyłki producenta (dostawcy) za granicę Celtic Supply ma prawo obciążyć Klienta rzeczywistą wysokością tych kosztów. Klient musi zostać o tym wcześniej poinformowany.
6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana i Klient uzyska prawo do usunięcia wady lub do rabatu od pierwotnej ceny, Klient jest tym związany i nie może zmienić wyboru zastosowanego prawa. Chyba że uzgodniono inaczej z działem roszczeń.
7. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzy-mane od Państwa płatności, w tym koszty do-starczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż naj-tańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany-przez nas), niezwłocznie, a w każdym przy-padku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy uży-ciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przy-padku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdar-zenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz (Proszę tutaj wpisać nazwę i pełny adres pocztowy, wyłącznie w przypadku gdy ma to zastosowanie, osoby upoważnionej przez Państwa do odbioru rzeczy), niezwłocz-nie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwier-dzenia charakteru, cech i funkcjonowan-ia rze-czy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas [Celtic Supply s.r.o., U Prioru 804/3, 161 00 Praha 6, Republika Czeska, mail: celticsupply@gmail.com, numer: +420 721 666 689] o swojej decyzji o od-stą-pieniu od niniejszej umowy w drodze jed-no-znacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą el-ektro-niczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo infor-mację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Odstąpienie od umowy
8. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzy-mane od Państwa płatności, w tym koszty do-starczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż naj-tańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany-przez nas), niezwłocznie, a w każdym przy-padku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy uży-ciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przy-padku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdar-zenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz [Celtic Supply s.r.o., U Prioru 804/3, 161 00 Praha 6, Republika Czeska, mail: celticsupply@gmail.com, numer: +420 721 666 689], niezwłocz-nie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwier-dzenia charakteru, cech i funkcjonowan-ia rze-czy.
9. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsu-menta jest wyłączone w przypadku:
- umowy, w której cena lub wynagrodzenie za-leży od wahań na rynku finansowym, nad któ-rymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowa-na według specyfikacji konsumenta lub słu-żąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połą-czone z innymi rzeczami;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;.
- umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Je-żeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania kon-sument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części za-mienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w od-niesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo pro-gramy komputerowe dostarczane w zapieczę-towanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zo-stało otwarte po dostarczeniu;
- umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenume-ratę;
- umowy zawartej na aukcji publicznej;